Inderum på skoler

Forandringer i skolens eksisterende rammer sker i samspil med den enkelte
skole hvor viden og inspiration omsættes til konkret praksis med nye legeog
læringsmiljøer. Miljøer, der er tænkt ind i en ofte begrænset økonomi,
og har et bæredygtigt perspektiv, fordi udgangspunktet er forandring i skolen
eksisterende ramme.

”Vi har haft en rigtig god og konstruktiv proces. Vores arbejdsgruppe bestående af pædagoger, lærere og ledelse kom med vores mange forskellige input, idéer og ønsker og vi har fået imødekommende og kompetent sparring og vejledning. Det færdige resultat blev præsenteret på en visuel meget flot måde, således at det bliver meget tydeligt, hvordan de foreslåede løsninger rent faktisk vil kunne fungere i praksis. Der er fremkommet mange løsninger, som vi aldrig selv var kommet frem til. I dialogen med arkitekten har vi fået masser af konkrete idéer som vi forhåbentlig kan få omsat til praksis.”

Anders Henriksen

Skoleleder, Sjølund-Hejls Skole, Kolding